Skoči na glavno vsebino

V petek, 13. januarja 2017, smo na šoli izvedli šolski otroški parlament z osrednjo temo OTROCI IN NAČRTOVANJE PRIHODNOSTI. Udeleženci so razmišljali o tem, kakšni bodo, ko bodo odrasli, kakšni ljudje želijo postati, da bi bilo lepo, če bi bilo na svetu mnogo Petrov Klepcev, katere so njihove vrednote in kaj lahko sami naredijo in pripomorejo k temu, da bi svet lahko bil boljši.

»Zasedanje« v šolski knjižnici je bilo sklepno dejanje aktivnosti, ki smo jih počeli v sklopu šolskega parlamenta. Z učenci prvega triletja smo ob pravljici ustvarjali skupaj – izdelke  smo razstavili na panojih, pripravili smo tudi okroglo mizo, kjer smo skozi otroško in mladinsko literaturo debatirali o letošnji temi. Priporočeno literaturo so prebrale in predstavile učenke knjižničarskega krožka. O otroškem parlamentu so učenci spregovorili tudi na razrednih urah.

pano

Mladim parlamentarcem se je poleg mentoric Andreje Blimen Majcen in Maje Olup pridružila tudi ravnateljica šole Darja Ravnik, predsednica Društva prijateljev mladine Slovenske Konjice Janja Brglez, prostovoljki društva Franja Mlakar in Heda Vidmar Šalamon ter prostovoljec Jože Onič.
Najprej so svoja razmišljanja o prihodnosti predstavili otroci, nato pa so svoje bogate izkušnje, kako vidijo današnji način življenja in kaj bi nam svetovali, da bomo postali srečni in zadovoljni ljudje, z otroki podelili gostje.

gostje

Urška Višnar, 6. b: “Na deževni petkov dan smo učenci Osnovne šole Pod goro sedli za okroglo mizo, kjer smo predstavili svoje misli o tem, kdaj bi bil svet boljši. V življenju nisi v vsem dober, ampak ti lahko nekatere stvari lahko gredo slabše od rok. Brez vojn in onesnaževanja bi bil svet boljši, lepo bi bilo, če bi bilo na svetu veliko Petrov Klepcev … Vse takšne misli smo slišali ter jih bolj podrobno predstavili. Z nami so bile ravnateljica, učiteljica in knjižničarka ter gostje, ki so nam povedali veliko napotkov za boljše življenje. Na koncu smo se poslovili in z dobro voljo in nasmehom na ustih odšli k pouku.”

Dostopnost
//