Skoči na glavno vsebino

Naši učenki, Iza Zorc in Sara Brdnik, sta na državnem tekmovanju dosegli odlična rezultata in zlati priznanji.

Na državnem tekmovanju iz znanja slovenščine za Cankarjevo priznanje je Iza Zorc med devetošolci osvojila ne le zlato Cankarjevo priznanje, temveč ji je ocenjevalna komisija za njen literarno-esejistični spis z izvirnim naslovom »Besede, ki ustvarjajo simfonijo, občutki, ki ogrejejo srce«, dodelila vse možne točke.

»Že od malega imam rada knjige. Ker se vanje poglabljam, je tekmovati iz znanja slovenščine logična izbira. To priznanje mi pomeni ogromno. Ko sem pogledala rezultate, sem najprej pomislila, da je napaka. Zato sem rezultate preverila še nekajkrat. Ker je ostalo pri 50 točkah, sem počasi začela verjeti …« je skromno dejala Iza.

In kaj je povedala mentorica Irena Švab? »To je izjemen rezultat! Prejeli smo veliko čestitk, tudi z drugih šol. Priprave na tekmovanje so dolgotrajen proces; šolsko tekmovanje je že decembra, pripravljati pa se je potrebno začeti že mnogo prej. Če učenec uspe na regijski stopnji, je njegov trud že poplačan. Brez posluha za jezik, znanja in marljivosti pa uspeha ni.«

Na nedavnem državnem tekmovanju v znanju matematike, ki je potekalo v Vitanju, pa je osmošolka Sara Brdnik dosegla zlato Vegovo priznanje. Sara je odlična matematičarka, saj je že na lanskem državnem tekmovanju osvojila zlato matematično priznanje. Sara o svojem dosežku pravi: »Veliko ljudi ne mara matematike. Jaz sem že od nekdaj izjema. Ko sem izvedela za rezultat, sem dobesedno skakala po hiši. Po takšnem uspehu bi vsakdo spremenil svoje mnenje o matematiki in jo imel še raje.«

K Sarinem uspehu pa je mentorica Martina Hren dodala: »Tekmovanje v znanju matematike je na vseh stopnjah zelo zahtevno. Težko je doseči že srebrno Vegovo priznanje, kaj šele zlato. Sara ni samo izredno talentirana, temveč je tudi delovna, in to ji prinaša uspeh že sedaj, prepričana pa sem, da se ji bo to obrestovalo tudi v prihodnosti. Vsako področje namreč zahteva oboje – pravega uspeha ni brez enega ali drugega.«

Dostopnost
//